Bérszámfejtés – Bérügyvitel

/Bérszámfejtés – Bérügyvitel
Bérszámfejtés – Bérügyvitel2017-10-02T16:17:09+00:00

A kiszervezett bérszámfejtés pénz és idő megtakarítás, válassza közkedvelt szolgáltatásunkat!

A bérszámfejtés kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni a bérügyvitel területén. Szeretnének folyamatos szakmai támogatást és tanácsadást biztosítani vállalkozásuk számára. Meg akarnak felelni a gyorsan változó jogszabályi környezetnek és el akarják kerülni az egyre növekvő munkaügyi ellenőrzésekből származó bírságokat, munkavállalók követeléséből származó munkaügy pereket.

Árajánlatot kérek a szolgáltatásra!

*Kattintson a gombra és elküldjük személyre szabott árajánlatunkat!

Miért hasznos a bérszámfejtés kiszervezése?

  • Tervezhetőség
    A bérköltség tervezésének segítségével vállalkozása személyi jellegű kiadásai átláthatóvá, erőforrásai könnyebben átcsoportosíthatóvá válnak. A pontos tervezés hozzájárul vállalkozása rendelkezésre álló pénzeszköz állományának hatékony felhasználásához.
  • Megbízhatóság
    Munkatársaink a bérezési és juttatási rendszerrel kapcsolatos naprakész tudással rendelkeznek. Tájékoztatást nyújtunk vállalkozását érintő törvényi és egyéb szabályok változásairól. Felhívjuk figyelmét az új támogatási lehetőségekre és adómentes juttatások igénybevételére. Érvényes felelősségbiztosítással rendelkezünk.

  • Költséghatékonyság
    Vállalkozásában jelentős költségmegtakarítást eredményezhet, ha jogszabályi kereteken belül az alkalmazottak juttatásainak maximalizálása mellett csökkenteni tudjuk a munkavállalók után fizetendő járulékterheket. A bérszámfejtés, bérügyvitel szolgáltatásért fizetett díj kedvezőbb, mint ha cége szervezetén belül szervezné meg a bérszámfejtési munkálatokat. A szolgáltatás igénybevételével megkímélheti vállalkozását ehhez a feladathoz kapcsolódó személyi és tárgyi költségektől (bér-és járulékok, egyéb munkavállalói juttatások, munkavégzéshez szükséges szoftver és informatikai eszközök költségei stb).

  • Bírságok, munkaügyi perek elkerülése
    Szakmai támogatást nyújtunk a szabályos foglalkoztatás és a munkatörvénynek való megfelelést érdekében. A munkafolyamatok hatékony szervezésével és végrehajtásával hozzájárulunk vállalkozása zökkenőmentes működéséhez. Felhívjuk figyelmét hibák és hiányosságokból adódó következményekre.

Kérjen árajánlatot szolgáltatásainkra!

Árajánlat kéréshez töltse ki az alábbi űrlapot, és válasz e-mail-ben elküldjük Önnek ajánlatunkat!

Név (kapcsolattartó neve)

Vállalkozás neve

E-mail cím

Telefonszám

Melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődik? (többet is bejelölhet)
Könyvelés - saját irodánkbanOnline könyvelés – országosanHelyszíni könyvelés – az Ön irodájábanAdótanácsadásBérszámfejtésCégalapítási tanácsadásOnline számlázásOnline adótanácsadás

Vállalkozás székhelye

Tevékenységi köre(i)

Gazdasági forma

Boltok, telephelyek száma

Nettó éves árbevétel

Alkalmazottak száma

Pénztári bizonylatok száma havonta

Bankkivonatokon szereplő tételek száma havonta

Vevői számlák száma havonta

Szállítói számlák száma havonta

Egyéb megjegyzés

Ellenőrző kód (az alábbi kódot írja be a mezőbe)
captcha

Mit teszünk, ha megrendeli a szolgáltatásunkat

Vállalkozása munkavállalóival kapcsolatos munkaügyi ügyintézés és adminisztrációs feladatait ellátjuk. Igény esetén segítséget nyújtunk emberi erőforrás gazdálkodás programjának kidolgozásában és működtetésében, munkaügyi statisztikák készítésében.

A rendszeresen elvégzendő bérszámfejtés teendők és társadalombiztosítási feladatok mellett cafeteria kezelését is vállaljuk. Speciális foglalkoztatási formák, egyedi juttatások bérügyviteli feladatait is ellátjuk.

Vállalkozása számára hatósági képviseletet biztosítunk. Segítséget nyújtunk személyi jellegű kiadásainak optimalizálásában, oktatási képzési költségeinek csökkentésében. Tájékoztatást nyújtunk adózási kérdésekben. Felhívjuk figyelmét a legújabb foglalkoztatási pályázati lehetőségekre.

Árajánlatot kérek a szolgáltatásra!

*Kattintson a gombra és elküldjük személyre szabott árajánlatunkat!

ÚJDONSÁG – Online munkaidő nyilvántartó program

2014 decemberétől bevezetjük az online munkaidő nyilvántartó programot, ezáltal is segítve Ügyfeleink adminisztratív terhének csökkentését.

Mit kell tudni róla?

  • Elfelejtheti a papír alapú jelenléti ív vezetését

  • Havonta csak egyszer kell aláíratni munkavállalókkal
  • A munkaidő adatok naprakészen egy helyen állnak rendelkezésére.
  • A dolgozók munkaidő nyilvántartását a program automatikusan és eseményszerűen (Mt. előírás szerint) a beosztás alapján vezeti.
  • A program tartalmazza a beosztást, a nyilvántartást, és bérpótlék-adatokat kiszámolva és összesítve.
  • Elkészítheti a dolgozók névre szóló munkaidő jegyzékét, amit a bérjegyzék átadásával egy időben aláírathat.
  • Jogosultsági szinteket lehet beállítani, attól függően, hogy kinek milyen joga van az adatokhoz.

  • A dolgozókat szervezeti egységekbe rendezheti.
  • Az automata nyilvántartó vezeti a cég munkaidő adatait.
  • Csak a szabadság, betegszabadság, túlóra, egyéb távollét adatokat kell berögzíteni.
  • A pótlékos, túlóra, szabadság, betegszabadság időket kiszámolja és összesíti a program.
  • A program által, a számfejtéshez előkészített időadatokkal már nincs más dolga, minthogy áttekinti azokat.
  • Igény szerint a meglévő beléptető rendszerek kártyáit is kezeli a rendszer.
  • A program nem igényel telepítést, bárhonnan elérhető, mindössze internet kapcsolatra van szükség.
Árajánlatot kérek a szolgáltatásra!

*Kattintson a gombra és elküldjük személyre szabott árajánlatunkat!