Minőség és a könyvelés kapcsolata

/Minőség és a könyvelés kapcsolata
Minőség és a könyvelés kapcsolata2017-10-03T11:49:59+00:00

A Könyvelés és Minőség mindig párban képeznek értéket! Ezt megtalálja nálunk a Szegedi EU-TAX könyvelőirodánál.

Könyvelés és Minőség Szegeden

Cégünk vezetése számára fontos, hogy a létrehozott magas színvonalon működtetett rendszert folyamatosan fejlessze, hogy mindig az elvárható legjobb minőséget tudjuk nyújtani ügyfeleink számára. Tisztában vagyunk vele, hogy az elégedett ügyfél a jó ügyfél. Legfőképp az, aki minőséget keresett, de sokkal jobbat talált, mint amit előre megálmodott.

Célunk, hogy szegedi könyvelőirodánkba a minőségre érzékeny emberek térjenek be, és az első találkozás után mosolyogva távozzanak. Munkatársainktól elvárjuk a legjobb minőség iránti elkötelezettséget, a kiváló munkavégzést. Működésünk minden területén és minden szintjén biztosítjuk a minőségtudatosság kialakítását. Legyen szó bérszámfejtésről, adótanácsadásról, pénzügyi átvilágításról, nálunk az első osztályú munka dominál. A kollégáink által elvégzett munka minőségének javításában sokat jelent, hogy rendszeres képzéseket biztosítunk számukra, ahol szinten tarthatják naprakész és magas szintű felkészültségüket.

Így tanulták meg mérlegképes könyvelőink az online könyvelés rendszerét használni, ezért nem jelent gondot számukra az online számlázás sem. Szegedi könyvelőirodánkban a legmodernebb infrastruktúrával dolgozunk. Cégalapításunknál szerettük volna elérni, hogy ha valaki kimondja a könyvelés szót Szegeden, akkor mindenkinek a mi cégünk jusson eszébe elsőként. Úgy gondoljuk, hogy ezt az álmunkat sikerült megvalósítanunk.

“A kulcs mindenhez: a magas elvárás.”
Sam Walton

Ugyanakkor tökéletesen elégedett senki sem lehet saját magával, nekünk is van hova fejlődnünk. Szeretnénk napról napra erősebbek, fejlettebbek, gyorsabbak, ügyesebbek lenni. Egy szóval kifejezve: jobbak. A minőség javítása érdekében nem zárkózunk el a kritikától, ezt soha sem tettük. Tudjuk, hogy a legtöbb probléma ott jelentkezik, ahol a vezetés nem észleli azokat. Akkor van gond, ha a cégvezetés elhiszi, nincs hova fejlődni. Ez esetben ezt a gondolkodásmódot az alkalmazottak is könnyedén átveszik.

Ezért az ehhez hasonló problémák feltárásához, a folyamatok javításához várjuk munkatársaink, ügyfeleink segítségét, és bátorítjuk az építő kritikák előhozását, kimondását. Ezt a gondolkodásmódot munkatársainktól már régóta elvárjuk. Úgy gondoljuk, ennek nemcsak közvetlen haszna van, a hasonló eszmecseréknek erős csapatépítő hatással bírnak. Ügyfeleinket ugyanerre kérjük: együttgondolkodással, jobbító szándékkal, probléma meglátással bátran szóljanak bele munkánkba. Jelezzenek vissza, osszák meg tapasztalataikat, esetleges ötleteiket. Mi garantáltan végighallgatjuk.

Visszahívást kérek!

*Ha meggyőztük kérjen visszahívást, hogy Önnek is segíthessünk!